Java - XO igrica

U vežbi je potrebno kreirati igricu XO. 

Potrebno je prilikom pokretanja igrice kreirati praznu matricu 3x3. 

Svako polje u matrici bi trebalo da ima 3 stanja: 0 - nije popunjeno, 1 - igrac popunio sa X i 2 - igrac popunio sa O.

Kada igrač unese polje u koje želi da odigra, trebalo bi da se izvrši provera da li je potez izvodljiv. Ako nije, igraču bi trebalo omogućiti da odigra novi potez. Potez je validan ako je na mestu na koje igrač hoće da odigra potez vrednnost 0.

Kada igrač odigra potez trebalo bi proveriti da li je igra završena, proveriti da li postoje tri vezana polja sa X ili sa O.

Kada je igra završena treba ispisati odgovarajuću poruku i pitati da li korisnik želi novu igru ili ne.

Posle svakog odigranog poteza bi trebalo da se isprinta stanje na matrici.

Korišćenjem ovog sajta prihvatate upotrebu kolačića. Saznajte više