Kurs digitalnog marketinga

Kompletna obuka i vodič kroz digitalni marketing, steknite neophodna znanja i praktična iskustva za planiranje marketinških kampanja i njihovo vođenje.

  • Web
  • SEO
  • E-commerce
  • Content marketing
  • Wordpress
  • Facebook
  • Instragram
  • Linkedin
  • CRM

Kurs digitalnog marketinga

Sadržaj kursa
Kurs digitalnog marketinga

POGLAVLJE 01 - Uvodni deo

U uvodnom delu kursa naučićete sve pojmove iz digitalnog marketinga, i jasno ćete razumeti sve forme marketinga, kao što su direktni i klasični marketing, realni i digitalni marketing.

POGLAVLJE 02 - WEB dizajn

Zatim ćete naučiti osnove web dizajna. Kroz intezivni kurs web dizajna, naučićete da koristite PhotoShop, obradite slike i pravite kreativu za kampanje.

POGLAVLJE 03 - Content marketing

Nakon kursa dizajna prelazi se na Content marketing. Naučićete šta predstavlja content marketing i zašto je važan. 

U ovoj oblasti konačno ćete razumeti šta je SEO optimizacija, shvatićete zašto je SEO optimizacija jako bitna, naučićete da pravite SEO sadržaj i sve o metodama SEO optimizacije.

Napravićete sami svoj blog i naučiti zašto treba da koristite CRM. Proćićemo kroz sve module CRM-a (Accounts, Leads, Opportunities…)

Zašto je važan CRM, kako da uvedete CRM u svoje poslovanje i kako da ga aktivno koristite.

POGLAVLJE 04 - Marketing na društvenim mrežama

Potom fokus prezli na marketing na društvenim mrežama. Naučićte kako da društvene mreže koristite u poslovne svhe, kako da se promovišete na Instagramu, Facebooku, LinkedIn-u i Yutube-u.

POGLAVLJE 05 - Email marketing

Potom učićete sve o Email marketingu, pripremi kampanja i praktično ćete voditi email kampanje. Naučićete šta su automatizovane email kampanje i pravićete svoje temlejte. Dakle, stećićete sveobuhvatno znanje o email marketingu.

POGLAVLJE 06 - Google analytics

Pre nego pređe se na glavnu temu kursa, naučićete sve o Google Analytics-u. Detaljno ćete proći kroz sve panele Google Analyticsa, naučićete kao da pratite statistiku i rezultate kampanja kroz Google Analytics. Kako da pravilno tumačite izveštaje i na osnovu toga usmeravate vaše marketing kampanje. Jednostavna rečeno, naučićete Google Analytics “do srži”.

POGLAVLJE 07 - Facebook kapmanje i Google adwords

Nakon toga glavni cilj kursa postaje Plaćeni online marketing. Kroz praktičan rad naučićete da pravite i vodite Facebook i Instagram kampanje, da se uspešno promovišete preko Google-a, posebno primenom  AdWords alata, Serach i Display, da promovišete video sadržaj putem Youtube-a, i  kreirate kampanje koje donose više kupaca i promovišu vaš brend.

POGLAVLJE 07 - Praktični rad

Sam kraj kursa posvećen je praktičnom radu, gde ćete samostalno praviti marketing plan, osmisliti kreativu i voditi kampanje. Na ovaj način sve stečeno znanje ćete praktično primeniti, kako bi vam sve što ste naučili u potpunosti bilo razumljivo i savršeno jasno.

AKTUELNI OGLASI ZA POSAO

Kompanija: Swiss Mail Solutions - Digital Marketing Manager

Link do oglasa

Kompanija: Qode Themes - Digital Marketing Manager

Link do oglasa

Kompanija: L'Oréal's Professional Products Division - Digital Manager

Link do oglasa